תפריט מובייל search

דרור גלוברמן

עיתונאי, איש טכנולוגיה ומרצה בחסד

הרצאות וסדנאות

בלי ששמנו לב


לדרור גלוברמן היתה בעיה. הוא לא הספיק. בכל בוקר הוא היה קם לעבוד, מתכנן לתקתק את המשימות הכי חשובות – ומוצא את עצמו נשאב לכתבות ולסרטונים ברשת. בכל ערב הוא חזר למשפחה, אבל וואטסאפ ואתרי החדשות התחרו על תשומת לבו. לא מעט פעמים הם ניצחו. הוא התבאס בעבודה, הוא הסתכסך עם האישה, הוא בזבז את הזמן – והרגיש חסר שליטה. ואז הוא גילה שהוא לא לבד. אחרי שנים כעיתונאי שחי את העולם הדיגיטלי, הוא יצא לחקור אותו מחדש.

עכשיו הוא חושף את הפנים האמיתיות של הרשת. מפייסבוק עד ווטסאפ, הרשתות החברתיות והאפליקציות מתוכנתות לנצל נקודות חולשה פסיכולוגיות ולמנוע מאיתנו להתנתק. הנוטיפיקיישנס, ההודעות הקבוצתיות, התראות ה"פוש", כולם מנצלים רגישויות אנושיות במטרה להסיט את תשומת הלב שלנו מקריירה, משפחה ופנאי – ולתרגם אותה לזמן שימוש ולרווחים של חברות המדיה הגדולות בעולם.

בהרצאה משועשעת וכנה מגלה גלוברמן את הטכניקות שהעולם הדיגיטלי מפעיל עלינו כדי לשאוב מאיתנו עוד שנייה ועוד דקה. הוא מודד את המחירים שלא האמנו שהם גובים מהיומיום שלנו, ומציע דרכים יעילות ופשוטות כדי להחזיר לעצמנו את השליטה במשאב הכי חשוב שנלקח מאיתנו: תשומת הלב שלנו.

הרצאת חובה לכל מי שמרגיש שסביבת העבודה שלו מתפקדת קצת פחות, שהמשפחה שלו קצת מתנתקת, ולמי שרוצה לחזור ולמקד את תשומת הלב שלו במה שחשוב לו באמת.

לא תרשו לעצמכם להתנהל אותו דבר אחרי שתשמעו את ההרצאה הזו.

לקבלת הצעת מחיר
שיימינג


מה גורם לכל-כך הרבה בני אדם לשתף פעולה ולהניע ולהגדיל ולהעצים מצבים וסיפורים שהם לא מכירים על אנשים שהם מעולם לא פגשו ואין להם מושג מה מזה נכון ומה לא? על מי האחריות? מי אשם? ולמה כמעט אף אחד לא מצליח וכנראה גם לא יצליח לעצור את זה.

בהרצאתו יתאר דרור גלוברמן את האנרגיה חסרת השליטה שנוצרת ברשת ומועצמת דרך המדיה המסורתית והופכת לתופעה חדשותית תרבותית בינלאומית שאין דרך לנבא מראש את הגודל שלה ואת ההשלכות שלה ומה בכל זאת יכול האדם השפוי לעשות בכדי להתמודד עם התופעה.

לקבלת הצעת מחיר
ניהול משברים במדיה החברתית


זו מתקפה מהירה ועוצמתית: אלפי גולשים מסתערים על העמוד שלך באינספור האשמות, תלונות וסטטוסים עוקצניים.

אי אפשר להתחבא מאחורי יחצ"נים. אי אפשר לחכות שזה ייגמר. ואם תחסום את הגולשים, הם יכעסו יותר.

אז איך מתכוננים מראש למשבר פוטנציאלי במדיה החברתית, ומה לעשות כשהוא פורץ?

בסדנא נבדוק מה עשו ארגונים שנקלעו למשברים בעולם ובישראל ונלמד מטעויות של אחרים.

לאחר הרצאת הפתיחה נדון בטיפול במשבר בזמן אמת. בסדנה נדמה הנהלת חברה המתמודדת בהפתעה עם משבר מתגלגל וננסה בעצמנו לתת לו מענה.

בשלב השני של הסדנא נעסוק בלהיות מוכן לפני שזה קורה- בניית תכנית מגירה מותאמת אישית להתמודדות עם משבר במדיה החברתית תוך שימוש בכלים מוכחים.

בכל סדנא יכולים להשתתף עד 40 איש.

משך הסדנא – שעתיים וחצי.

לקבלת הצעת מחיר
אודות המרצה

גלוברמן, עיתונאי, מוסיקאי, שימש במשך כשלוש שנים ככתב לענייני תרבות וטכנולוגיה בחברת החדשות בערוץ 2 והגיש, בין היתר, את התוכנית "לידיעת הגולשים" והתוכנית "אנשים".

כיום מגיש תוכנית אקטואליה טכנולוגית ב"קשת", ועורך ראשי של אתר NEXTER מבית מאקו.

מרצה ומנחה מבוקש בחברות על התנהגות ותרבות בני האדם בעידן דיגיטלי ותחת 'מתקפה' טכנולוגית.

לקבלת הצעת מחיר

לקוחות שהמרצה היה אצלם