3000

דרור גלוברמן

גלוברמן, עיתונאי, מוסיקאי, שימש במשך כשלוש שנים ככתב לענייני תרבות וטכנולוגיה בחברת החדשות בערוץ 2 והגיש, בין היתר, את התוכנית “לידיעת הגולשים”.

כיום מגיש את התוכנית היומית “אנשים” בזכיינית קשת בערוץ 2, ועורך ראשי של אתר NEXTER מבית מאקו.

מידע נוסף אודות דרור גלוברמן

הרצאות וסדנאות

 

איך לא שמתי לב – הרצאה

לדרור גלוברמן היתה בעיה. הוא לא הספיק. בכל בוקר הוא היה קם לעבוד, מתכנן לתקתק את המשימות הכי חשובות - ומוצא את עצמו נשאב לכתבות ולסרטונים ברשת. בכל ערב הוא חזר למשפחה, אבל וואטסאפ ואתרי החדשות התחרו על תשומת לבו. לא מעט פעמים הם ניצחו. הוא התבאס בעבודה, הוא הסתכסך עם האישה, הוא בזבז את הזמן – והרגיש חסר שליטה. ואז הוא גילה שהוא לא לבד. אחרי שנים כעיתונאי שחי את העולם הדיגיטלי, הוא יצא לחקור אותו מחדש. עכשיו הוא חושף את הפנים האמיתיות של הרשת. מפייסבוק עד ווטסאפ, הרשתות החברתיות והאפליקציות מתוכנתות לנצל נקודות חולשה פסיכולוגיות ולמנוע מאיתנו להתנתק.…

 

שיימינג – כרוניקה של אובדן שליטה

דרור גלוברמן -שיימינג. אתה יודע איפה זה מתחיל אבל אתה לא יודע איפה זה נגמר. מה גורם לכל-כך הרבה בני אדם לשתף פעולה ולהניע ולהגדיל ולהעצים מצבים וסיפורים שהם לא מכירים על אנשים שהם מעולם לא פגשו ואין להם מושג מה מזה נכון ומה לא? על מי האחריות? מי אשם? ולמה כמעט אף אחד לא מצליח וכנראה גם לא יצליח לעצור את זה. בהרצאתו יתאר דרור גלוברמן את האנרגיה חסרת השליטה שנוצרת ברשת ומועצמת דרך המדיה המסורתית והופכת לתופעה חדשותית תרבותית בינלאומית שאין דרך לנבא מראש את הגודל שלה ואת ההשלכות שלה ומה בכל זאת יכול האדם השפוי לעשות בכדי…

 

השפעת הרשתות החברתיות על קבלת החלטות עסקיות – סדנא

דרור גלוברמן - רשתות חברתיות, אם אתה לא שם אתה לא קיים, וכשאתה כבר נמצא שם עד כמה משפיעה תרבות הלייקים על ההחלטות העסקיות שלך? המדיה החברתית מעניקה לצרכן כוח, כוח שהולך וגדל וכך קורה שברגע אחד, גולש אחד מעלה פוסט שגורר אלפי גולשים להסתער על העמוד שלך באינספור האשמות, תלונות וסטאטוסים עוקצניים. תאגידי ענק התקשו להתרגל לעידן הרשתות החברתיות, ולא מצליחים להתמודד עם סביבה מורכבת שבה צופים כולם בכולם- דעת הקהל, התקשורת, המתחרים ועוד. אז איך נכון להתנהל עסקית במציאות החברתית החדשה? כיצד ניתן להתאים אסטרטגיה עסקית קיימת ומתי עדיף לשנות אותה? בסדנה יוצגו עקרונות וכללי פעולה להתמודדות עם דילמות…

 

תתנתקו – הרצאה

דרור גלוברמן - העולם המודרני דורש מאיתנו להיות מחוברים כל הזמן. הבוס מצפה שנענה באמצע הלילה למייל, החברים מתפלאים שעוד לא עשינו LIKE , ואנחנו מספרים לעצמנו שאנחנו הכי יעילים. זה שקר. המציאות מראה שאנחנו כל כך עסוקים בתקשורת שאין לנו זמן ממש לחשוב. המוח שלנו הפך לעבד של צפצופים והתראות. זו התמכרות קלינית מוכרת והמחקרים מראים שאנחנו מאבדים את היכולת להתרכז, לסיים משימות, ליצור ולחדש. האם העובדה שאנו מחוברים רוב הזמן הופכת אותנו ליותר אפקטיביים? כנראה שלא. בהרצאתו, מנסה גלוברמן, לספק יחד עם הקהל תשובה לאיך מוצאים את נקודת האיזון ובאילו מקומות ההתנתקות הופכת אותנו דווקא ליותר "מחוברים" ופרודוקטיביים.

 

המדריך להישרדות בג’ונגל החברתי – הרצאה

דרור גלוברמן - תאגידים רבים איבדו שליטה על האינטראקציה בין המותגים והלקוחות שלהם ברשת וכך קרה שקוקה קולה, אגד, נסטלה פרוקטר אנד גמבל ואחרים הופתעו ברשת. האם גופים אלה הרוויחו או הפסידו מההפתעה? בהרצאתו מסביר גלוברמן כיצד למעשה עבר הכוח השיווקי לידי הצרכן ועד כמה הוא גדול וכמה עוד יגדל, את החשיבות שיש לאזרח הפשוט ואת ההשפעה העצומה שיש לכל אחד ואחת מאיתנו על השוק. ההרצאה עשירה בדוגמאות הסוקרות מה מבדיל בין קמפיין שמצליח הרבה מעבר לציפיות - ובין אלפי גולשים שמתגייסים כדי להזיק לך ולמוצר ברשת. מטרת ההרצאה לפתח אצל כל אחד, בכל ארגון,  את התודעה על החשיבות שיש…