3000

ד”ר נועם פיינהולץ

חוקר ומרצה לתקשורת, קולנוע והופעה מול קהל

מאמן לפרזנטציה והופעה בפני קהל בעולם העסקי ובקהילת ההייטק הישראלית. בשנים האחרונות עזר ללמעלה מ-100 סטארטאפים לספר את “הסיפור שלהם” טוב יותר.

עובד עם מנכ”לים, מנהלי צוותים, צוותי שיווק וחברות במגזר הפרטי והציבורי על storytelling עסקי, על המתח בין פרזנטציה לאינטראקציה, על הופעה אפקטיבית מול קהל כמו גם על שיחות מכירה וגיוס משקיעים ושותפים אסטרטגיים. לשעבר עורך ומגיש בגלי צה”ל.

מעביר הרצאות וסדנאות חווייתיות על העברת מסרים יעילה.

הרצאות וסדנאות

 

סדנת פרזנטציה

ד"ר נועם פיינהולץ -  היכולת לספר סיפור אפקטיבי ולהעביר מסר ממוקד היא מתכון להצלחה בזירות רבות של חיינו המקצועיים והאישיים. בסדנה זו נלמד כיצד להעביר מסרים "זכירים", איך להפוך כל סיפור לחשוב, חדש, מעניין ורלוונטי, ובעיקר איך לגרום לקהל לא "לזפזפ" אותך. מעבר לעיצוב וניסוח המסר נתאמן יחד על הופעה מול קהל(Performance) תוך התמקדות בשפת גוף, שימוש בקול, ניצול החלל, שימוש במצגות ועוד. במסגרת הסדנה יצולמו המשתתפים ויוכלו להתבונן בעצמם מן הצד. מבנה הסדנה (סה"כ 4 שעות): "הופעה מול קהל היא כמו שמיכה בחורף" - הרצאת הפתיחה – 45 דק' מה כולנו יכולים ללמוד מיונית לוי? מה הקשר בין שיחה עם…

 

מה הסיפור שלך? המדריך להעברת מסרים יעילה

ד"ר נועם פיינהולץ - מה כולנו יכולים ללמוד מיונית לוי? מה הקשר בין שיחה עם לקוח, משקיע פוטנציאלי או צוות עובדים לסרט של טרנטינו או פרסומת בערוץ שתיים? איך בסופו של דבר הכל מסתכם בכדור אדום אחד? איך תופסים את הקהל בדקה הראשונה ולא משחררים? איך מעבירים מסר שמניע לפעולה ומוביל לתוצאות בשטח? ומה לגבי שפת הגוף- מה לעשות עם הידיים, העיניים, הרגליים כדי להעביר מסרים בלתי נשכחים? קצת קטעי סרטים, קצת סימולציות בהשתתפות הקהל והרבה רעיונות מעשירים ויעילים להעברת מסרים אפקטיבית.

 

החיים בשידור חי – סדנה

ד"ר נועם פיינהולץ - 2 שניות לשידור. אתם מתיישבים מול המצלמה. האור האדום נדלק. מתחילים... העברת מסרים יעילה היא אתגר גדול לא רק למגישי חדשות. כולנו נאלצים "לשדר את עצמנו" לעולם במגוון גדול של סיטואציות ולהעביר את המסר בצורה חדה וברורה. כשהם חמושים במיקרופון המשתתפים בסדנה יזרקו לתוך סיטואציות תקשורתיות ויאלצו "לשדר חי" מהשטח בתנאים משתנים. ההצצה לעולם תקשורת ההמונים מספקת כלים לעולם האמתי וכך, תוך כדי ההתמודדות עם האתגרים התקשורתיים נזקק את עקרונות היסוד של סיפור טוב. יחד נלמד איך להפוך כל סיפור לחשוב, חדש, מעניין ורלוונטי ואיך לגרום לקהל לא "לזפזפ" אותך.