3000

פרדריק בלסן

איש קריאטיב ואסטרטגיה.
חוקר, כותב ומרצה לחדשנות, דיגיטל, אסטרטגיה ומגמות בהתנהגות צרכנים.
יועץ לחברות, רשתות קמעונאיות ומותגים גדולים בארץ ובעולם.

הרצאות וסדנאות

 

?Are You Ready

פרדריק בלסן - זה עולם אחר. ערכים, הרגלים ותפיסות חדשות שינו את האופן שבו העולם שלנו מתנהל. מעולם לא היו שינויי תרבות מהירים כ"כ כמו בעשורים האחרונים. אתם מוזמנים למסע מעורר מחשבה בהרצאה קצבית המשלבת דיציפלינות שונות מהתנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, חדשנות,טרנדים, צרכנות, דיגיטל וקריאטיב. הרצאה על הווה ועתיד, על דורות ועל רלוונטיות, על מגמות וההשפעה שלהם על העובדים והלקוחות שלכם. האם אתם מוכנים לשינויים הללו? האם אתם מוכנים לחשוב מחדש על כל מה שאתם עושים כבר כ״כ הרבה זמן?  אם לא, המתחרים שלכם יהיו. אתם מוזמנים לבדוק את דרגת המוכנות שלכם בהרצאה על חדשנות, אנשים ופרדיגמות.

 

The Extra Mile – הרצאה

פרדריק בלסן - אנחנו כבר לא מתרגשים משירות טוב, גם אם הוא טוב מאד. אנחנו מתרגשים מהאקסטרה מייל. הצעד הנוסף. זה שקורא תיגר על הקיים ומשבש את כל מה שהיכרנו בשירות. עיצוב השירות הוא תהליך מאתגר שחשוב לפצח ולפתח בכדי לעמוד בקצב התחרותי. הלקוחות תובעניים יותר, הטכנולוגיה מאפשרת יותר ושחקנים חדשים שוברים פרדיגמות ומאמצים גישה רלוונטית יותר לעידן הנוכחי. ממדים כמו מהירות, פשטות, זמינות וגמישות מקבלים עדכון גרסה ומייצרים סטנדרטים שאם מתרגלים אליהם, אין דרך חזרה. הרצאת ה"אקסטרה מייל" מציגה גישות שירות בולטות שמאותתות שהן כאן להישאר. כל אחת מהגישות יכולה להשתלב בשירות הנוכחי שלכם או לעצב אותו מחדש. בהרצאה שזורות…

 

BRANDS 3.0 – 3 מפגשים על מותגים ואנשים בעידן החדש

פרדריק בלסן -  שמתם לב מה קרה? אנשים השתנו, התקשורת השתנתה, ערוצי השיווק השתנו, השיח השתנה, האמון השתנה ויחד עם השינויים הללו השתנתה מערכת היחסים בין מותגים ואנשים. וזה משנה הכל. את איך שמותגים מדברים, את מה שמותגים עושים ואת מה אתם מוזמנים לסדרת הרצאות .SAY.DO.BELEIVE : שמותגים מייצגים. או בשפת הלעז בת שלושה מפגשים על אנשים ומותגים בעידן החדש. עידן בו פלטפורמות דיגיטליות מאפשרות הפצת רעיונות ותפיסות חדשות, שיח אחר והעדפות אחרות. במפגשים יוצגו ממגוון רחב של קטגוריות, מותגים, חברות, קריאטיב , מהלכי דיגיטל , CASE STUDIES מודלים עסקיים וטכנולוגיות. הסדרה מתאימה למחלקות שיווק ותקשורת שיווקית בארגונים גדולים. סדרה…

 

Win Win Win – כלכלת המצפון

פרדריק בלסן -  מסתבר שלהיות טוב, זה טוב לעסקים. וזה טוב לכולם. גם לצרכנים, גם לחברות וגם לסביבה.למה? כי פיתחנו מצפון. ומצפון הוא הדבר הבא. כלכלת המצפון מייצגת טרנד גדל והולך של מותגים, מודלים עסקיים, סטארט אפים, מוצרים ושירותים חדשים הנשענים כולם על העובדה שהיום אכפת לנו יותר מתמיד. אכפת לנו מהסביבה, אכפת לנו מהחיות, אכפת לנו מאוכלוסיות חלשות, פשוט אכפת לנו מהעולם. האם זה פשוט אופנתי? האם זה IN להיות פוליטיקלי קורקט? זה לא משנה. זה עובד. ובגדול. כלכלת המצפון מייצרת פרספקטיבה חדשה ומחוללת חדשנות עם ערך מוסף, בידול רלוונטי ויתרון תחרותי. היא מוסיפה מימד נוסף לפעילות ולאסטרטגיה של…

 

MOTECH – בוקר של מוטיבציה, יצירתיות וטכנולוגיה

26.11, מרכז הכנסים החדש של הבורסה לניירות ערך, אחוזת בית 2, תל אביב

כבר שמעתם על העולם המשתנה, המהפכות, הדינאמיות, הצרכנים החדשים, הצורך ביצירתיות, הצורך בניהול מהודק, מדוייק והנעה מאומצת יותר של עובדים. אז אחרי שדיברנו רבות על התודעה הגיע הזמן לקחת את זה להלכה למעשה. בימינו אלה, יצירתיות וניהול לא חיים אחד בלי השני - אתה לא יכול להיות מנהל טוב אם אתה לא יצירתי ואתה לא רלוונטי אם אתה רק יצירתי אבל לא מנהל את ההזדמנויות שהיצירתיות מביאה. במפגש MOTECH אספנו את מיטב המרצים שידברו על יצירתיות לצד שיפור יכולות ניהוליות תוך שהטכנולוגיה והחדשנות שזורות בתוכם. במסגרת היום הופיעו - פרדריק בלסן - ARE YOU READY ? - על מוכנות. מוכנות…