תפריט מובייל search

אייל בירן

מומחה ליישום ביג דאטה כאמצעי למובילות עסקית

הרצאות

BIG DATA


כמות הדאטה העצומה שנוצרת ונצברת אצל חברות בעולם הדיגיטלי המתפתח לא רק שמשפרת את חווית הלקוח אלא מהווה משאב משמעותי למינוף ביצועים ושיפור תוצאות. דאטה מניע את עולם העסקים ויכול להוות שובר שוויון וגורם מבדל בתחרות.

אבל לא כל דאטה הוא רלוונטי וגם דאטה שנאסף סתם כך – לא בהכרח יעשה שינוי.

המטרה היא להפוך מידע – לידע.

אבל האמת היא שמרבית החברות רחוקות ממיצוי הפוטנציאל העסקי שמסתתר במידע שברשותן ושנאסף מלקוחותיהן.

הרצאתו של אייל בירן עוסקת בפוטנציאל הגלום בפעילות הביג דאטה ומנסה לשפוך אור על שאלות מפתח כגון:

מהי בכלל ההגדרה הנכונה לפעילות עסקית בעולם הביג דאטה?

כיצד מתחילים לפעול בתחום ויוצרים מובילות?

פרסונליזציה – כיצד מזהים צורך אישי של לקוח ומתאימים לו מוצר שיעניין אותו באותו רגע נתון?

האם גם עסקים בעלי נוכחות פיזית בלבד כמו חנויות או סוכנויות יכולים לייצר אקו סיסטם תומך ביג דאטה וכיצד עושים זאת נכון?

כיצד מצדיקים כלכלית השקעה בעולם הביג דאטה?

הרצאתו של אייל בירן מלאה בדוגמאות ליישומים עסקיים מעולם הביג דאטה והתועלות הנגזרות מהם וטיפים להצלחה ולקחים מניסיון במסע למימוש חזון ביג דאטה.

לקבלת הצעת מחיר
אודות המרצה

בירן נחשב למי שהקים, הוביל ובנה את מערך הדיגיטל והביג דאטה בבנק לאומי. ניסיונו הניהולי מביא הרבה אמת מ'השטח' על ההתנגשויות בין רצון חברות לשלב ולהתייעל באמצעות מערכות טכנולוגיות חדשות לבין עובדים שלא ממש מבינים מה רוצים מהם ומה הערך האמיתי של מהלכי ביג דאטה. בתפקידו האחרון כיהן כסגן ראש החטיבה הבנקאית וראש אגף הפיתוח העסקי והדיגיטל בבנק לאומי.

לקבלת הצעת מחיר

לקוחות שהמרצה היה אצלם

whatsapp