תפריט מובייל search

הרצאות וסדנאות

MINDFULNESS


אתם הולכים להתמכר למצב הצבירה החדש שלכם!!!

זהו, אפשר להגיד שאנחנו בתקופת תפר שבין סיום של תודעה חברתית אחת לשנייה. מרגישים לאט לאט איך ההצפה שהביא איתו העידן הטכנולוגי נסוגה אחורה. פחות פייסבוק, מחפשים פחות טכנולוגיה, פחות מהרגע להרגע. לעומת זאת יש גאות של קהילות ופרטים המבקשים להיות יותר ויותר מחוברים קודם כל לעצמם. להיות בשליטה מוחלטת על מה שקורה איתם כאן ועכשיו.

ברוך הבא עידן המיינדפולנס.

מיינדפולנס היא שיטה לאימון מוחי אשר עוזרת לנו להיות מודעים למחשבות, תחושות והרגשות שלנו, בזמן אמת!! החברה המערבית והעולם הטכנולוגי תורמים רבות לתחושות העומס והלחץ בחיינו: סמסים, וואטסאפים, אימיילים, פייסבוק, שיחות טלפון – אינסוף גירויים והסחות דעת.

מחקרים עדכניים מראים שהבריאות, הגופנית והנפשית שלנו נפגעת מהתמודדות לא נכונה עם עומס זה. תופעות כגון: חוסר ריכוז, מתח מתמיד, חרדה, בעיות שינה הן רק חלק ממחלות העידן הנוכחי שהפך לדייר קבע אצל רוב האוכלוסיות. אלו משפיעות על החיים שלנו בעבודה, במשפחה, בזוגיות.

המיינדפולנס, זו לא גישה רוחנית, אלה תהליך פסיכולוגי הבא להפנות תשומת לב לחוויות שמתרחשות ברגע הנוכחי. זו גישה פרקטית שבאמצעותה ניתן ללמוד בתרגול כיצד לנהל באופן מודע את "כאן ועכשיו" !!!

ההרצאה אינטראקטיבית ומתאימה לכלל הארגון:

מקנה למשתתפים חשיפה למחקרים מובילים בפסיכולוגיה וחקר המוח והתנסות ב 3 כלים פרקטים למיינדפולנס בעבודה:

  1. ניהול זמן ותעדוף משימות: כיצד מנהלים את הזמן באפקטיביות במקום שהוא ינהל אותנו, דרך תרגול של טכניקות יוניטאסקינג אל מול מולטיטאסקינג.
  2. הפחתת לחץ ושחיקה: כיצד מנהלים את אינסוף הסחות הדעת והגירויים ביום-יום שמייצרים עומס מוחי ושחיקה, דרך אימון מוחי ומדיטציית מיינדפולנס.
  3. תקשורת אפקטיבית בצוותים: כיצד בוחרים להקשיב עד הסוף ולהעביר מסר באופן בהיר ומדויק (ולא תגובתי או אימפולסיבי), דרך תקשורת במיינדפולנס.

לקבלת הצעת מחיר
רוצים ללמוד כיצד הארגונים הגדולים בעולם שומרים על העובדים שלהם אפקטיביים ומאושרים?


תרגול מיינדפולנס נמצא יעיל ביותר מכ 3000- מחקרים כשיטה להפחתת לחץ ומתח, שינוי דפוסים

אוטומטים לא מועילים, העלאת אפקטיביות ומיקוד בעבודה, חיזוק המערכת החיסונית והשפעה על

,HSBC  תהליכים שונים במוח. לכן בשנים האחרונות חברות ענק גלובאליות כגון Google ,SAP ,Intel

כבר הבינו את חשיבות הנושא והכניסו את תרגול

המיינדפולנס כשגרת חיים בקרב העובדים, בדיוק כפי שארגונים רבים מעודדים את עובדיהם לבצע

פעילות גופנית.

כיצד מיינדפולנס יכול לתרום לי?

החברה המערבית והעידן הטכנולוגי תורמים רבות לתחושות העומס והלחץ בחיינו: סמסים,

וואטסאפים, אימיילים, פייסבוק, שיחות טלפון – אינסוף הסחות דעת וגירויים מציפים אותנו מבלי

שנשים לב ונדע איך להתמודד אתם. כתוצאה מכך הבריאות שלנו נפגעת – הגופנית והנפשית –

ונגרמות תופעות כגון חוסר ריכוז, מתח וחרדה, עישון, בעיות שינה, הפרעות אכילה, תזזיתיות יתר

וכאבי ראש. לכל זה כמובן יש השלכות רחבות יותר – על מקום העבודה, המשפחה, הזוגיות,

החברויות ועוד. באמצעות מיינדפולנס, ניתן ללמוד כיצד לשים לב בזמן אמת לנדידת המחשבות

ולבחור להיות "כאן ועכשיו” – בחוויה, במטלה, או בשיחה, וכך להפחית מחשבות שליליות, לחץ

ופחד ובו זמנית להגביר רמות חופש ואנרגיה.

למי מיינדפולנס מתאים?

מיינדפולנס היא שיטה לאימון מוחי אשר עוזרת לנו להיות מודעים למחשבות, תחושות

ורגשות שלנו בזמן אמת. בדיוק כפי שאימון גופני מומלץ לכל אחד, כך גם מיינדפולנס שהוכח מדעית

ככלי אפקטיבי לשיפור מיקוד וריכוז, מנהיגות, קבלת החלטות, ניהול זמן, יצירתיות, והכי חשוב –

העלאת רמות הא-ו-ש-ר.

הסדנה תשלב:

  • סקירה של תיאוריות ומחקרים מדעיים מובילים מעולם הפסיכולוגיה, רפואה וחקר המוח
  • התנסות ותרגול מעשי הכולל כלים פרקטיים חדשניים להעלאת רמות המיינדפולנס
  • טיפים להטמעה של השיטה בשגרת היום-יום של המשתתפים

נושאי הסדנה:

  • שינוי דפוסים אוטומטיים כגון דחיינות, ניהול זמן לקוי וקבלת החלטות אימפולסיבית
  • מולטיטאסקינג מול יוניטאסקינג – העלאת מיקוד, ריכוז ואפקטיביות בעבודה
  • הפחתת לחץ ושחיקה, כלים להעלאת חוסן נפשי והתמודדות עם שינויים
  • פיתוח תקשורת אפקטיבית בצוותים והקשבה מלאה
  • העלאת יצירתיות וחדשנות בזמן עומס מחשבתי
  • יצירת אושר, חופש ורמות אנרגיה בשגרת היום יום
  • אמפתיה, קבלה וחוסר שיפוטיות

לקבלת הצעת מחיר
אודות המרצה

דנה זליכה, פסיכולוגית ארגונית ומרצה בינלאומית למיינדפולנס. בוגרת אוניברסיטת London school of economics (LSE) , שבאנגליה. עוסקת בייעוץ ארגוני והנחיית סדנאות מיינדפולנס בארגונים.

לקבלת הצעת מחיר

לקוחות שהמרצה היה אצלם

whatsapp