היה מעולה!
אני מאוד נהניתי,
והמדד האמיתי היה כשקיבלתי המון פידבקים חיוביים מכל מי שהגיע.
פרדריק מקצוען אמיתי וההרצאה הייתה מרתקת.
שמתם לב מה קרה? אנשים השתנו, התקשורת השתנתה, ערוצי השיווק השתנו, השיח השתנה, האמון השתנה ויחד עם השינויים הללו השתנתה מערכת היחסים בין מותגים ואנשים. וזה משנה הכל. את איך שמותגים מדברים, את מה שמותגים עושים ואת מה שמותגים מייצגים.
זהו עידן בו פלטפורמות דיגיטליות מאפשרות הפצת רעיונות ותפיסות חדשות, שיח אחר והעדפות אחרות.
אתם מוזמנים לסדרה בת שלושה מפגשים על אנשים ומותגים בעידן החדש.
.SAY.DO.BELEIVE
סדרה מעוררת מחשבה והשראה על השינוי של האנשים בתפיסת מותגים ואיך מותגים מתמודדים עם השינויים הללו.
במפגשים יוצגו CASE STUDIES מודלים עסקיים וטכנולוגיות ממגוון רחב של קטגוריות, מותגים, חברות ומהלכי דיגיטל.
הסדרה מתאימה למחלקות שיווק ותקשורת בארגונים גדולים.
מבנה : 3 מפגשים של שעה וחצי.
פרק ראשון SAY :
זהו מפגש על פרסום, תקשורת שיווקית ואסטרטגיה פרסומית. במפגש זה נדבר על מה, איך ואיפה מותגים מתקשרים היום עם הקהלים שלהם, מה מותגים עושים בכדי שיקשיבו להם בעידן בו פרסום כבר לא מדבר לאנשים, מהם המסרים הרלוונטיים לעידן הזה, כיצד הפרסום השימושי יצר קשב חדש, כיצד מותגים מושכים יחסי ציבור והד ברשת, מי הם יוצרי התוכן החדשים ומהו כוחו של תוכן גולשים ו CROWD SOURCING , כיצד מותגים יוצרים הבטחה שיווקית רלוונטית ומבודלת ומהו מיצוב נכון לעידן ולאנשים החדשים.
פרק שני DO :
.THE BRAND EXPERIENCE כי לדבר זה כבר לא מספיק.
בטח לא בעידן הזה. צריך גם לדעת לעשות. במפגש זה נדבר על חווית המותג, על איך מותגים יוצרים היום חוויית שירות ושימוש שתתאים לצפיות והסטנדרטים שהציבו הצרכנים והמתחרים החדשים. נכיר מותגים שהם GAME CHANGERS ויצרו חוויה חדשה, נבין את חשיבות הרספונסיביות, מהירות ודרך התגובה של מותגים, מהי פרסונליזציה מהדור הבא ואיך כל שימוש, מפגש, תהליך ומגע עם הצרכן – יכול לעשות את ההבדל.
פרק שלישי BELIEVE :
הפרק האחרון הוא דיון על ערכים וחשיבותם לצרכנים של היום.
כן, פיתחנו מצפון. היום אכפת לנו יותר מתמיד ממי אנחנו קונים, במה מאמין המותג שבחרנו, כיצד הוא מתייחס לסביבה, לחברה ולעובדים.
כיום, חשיבה ערכית מוסרית היא אסטרטגיה לכל דבר.
במפגש נראה כיצד החלטות ערכיות רעות יכולות לגרום לנזק שמתחיל ברחבי הרשת ונגמר בשורה התחתונה. נבין כיצד השתנה האמון בין צרכנים למותגים וארגונים ונכיר מודלים עסקיים ושיווקיים חדשים הנשענים על כלכלת המצפון.
כשחדשנות פוגשת שירות
סדנה מעוררת על תפיסת האקסטרה מייל. עיצוב השירות הוא תהליך מאתגר שחשוב לפצח ולפתח בכדי לעמוד בקצב התחרותי. הלקוחות תובעניים יותר, הטכנולוגיה מאפשרת יותר ושחקנים חדשים שוברים פרדיגמות ומאמצים תפיסה רלוונטית יותר לעידן הנוכחי.
בסדנה שזורות דוגמאות מעוררות השראה של מותגים וחברות שעשו טרנספורמציה בשירות , יצרו מהלכים חדשניים ויצירתיים, קראו תיגר על הקיים והלכו עוד צעד אחד קדימה מכולם. מהטוב למצוין. והמצוין לאקסטרה מייל. הסדנה היא מפגש אינטראקטיבי, פרקטי ומעורר השראה על חדשנות ושירות.
קהל היעד לסדנה זו : מנהלים, מנהלי ביניים והנהלה בכירה. אנשים שיכולים להשפיע ולהניע מהלכי חדשנות בשירות בארגון.
חלק ראשון – פגישת היכרות עם הארגון, קבלת חומרים ,מחקרים ו DATA
לאחר פגישת היכרות והכנה עם צוות הארגון. עם קבלת חומרים תתבצע עבודת עיבוד, מחקר ועריכה שישמשו לכל אורך הסדנה.
חלק שני – המפגש– מודל האקסטרה מייל כמחולל רעיונות
סשן אינטרקאטיבי בו נלמד, נכיר ונעשה שימוש יחד בעקרונות חשיבה לפיתוח האקסטרה מייל :
XFACTOR , pain points, Empathy Map, מפת הערך, בנצ׳מרק ורטיקלי ועוד.
בחלק הזה נעשה שימוש במתודולוגיה – 5 מימדי האקטרה מייל – באמצעות דיאלוג עם הקהל על סוגיות בארגון עצמו, במהלך הסשן יעלו ויווצרו רעיונות שיהפכו לבנק רעיונות לביצוע. מהלכה למעשה. ממודל חשיבה לפרקטיקה. המטרה: להתמיע ולאמץ כלי חשיבה פרקטיים שישמשו לפיתוח גם מעבר לסדנה עצמה
חלק שלישי – סיכום / שאלות תשובות – כל סוף הוא התחלה
סשן סיכום, שאלות ותשובות לחידוד דברים, סימון ותעדוף רעיונות/תובנות/הארות שעלו
סה״כ מפגש כ 6 שעות – מבנה השעות, ההפסקות והפסקת הצהריים יותאמו עם הלקוח
בין 25-30 משתתפים
היה מעולה!
אני מאוד נהניתי,
והמדד האמיתי היה כשקיבלתי המון פידבקים חיוביים מכל מי שהגיע.
פרדריק מקצוען אמיתי וההרצאה הייתה מרתקת.
הייתה הרצאה ממש טובה.
מעניינת, נגע בהרבה תחומים.
היה משעשע ומונגש לכל סוגי האנשים והעובדים שהיו לנו.
תודה רבה.
היה מעולה!
פידבקים הכי טובים שקיבלנו עד כה.
היה מעולה כל כך אתמול.
הקהל לא הפסיק לשאול שאלות והתלהב ♥️♥️
מעדכנת כי הפידבקים אחרי ההרצאה של פרדריק היו מעולים.
בהחלט סוחף מצחיק חדשני וקצבי.
תודה רבה והמשך שיתוף פעולה פורה.
הייתה הרצאה נהדרת.
פרדריק הגיע הרבה זמן מראש וסידרנו את כל הדברים הטכנים בנחת.
הוא דיבר בצורה מהירה (אבל זה מאוד התאים לקהל)
הוא התאים את הדברים שלו לחברה שלנו - ידע לאן הוא הגיע.
הייתה הרצאה נהדרת!!
הפידבקים היו פשוט נהדרים.
אנשים עפו על פרדריק ועל ההרצאה,
קיבלנו לא מעט הודעות, העברתי את חלקן לפרדריק
וכמובן שוחחנו אני והוא לאחר ההרצאה.
כל השבחים אליו!
היה מעולה.
פרדריק היה כוכב, וגם הפידבקים היו ממש טובים.
הרצאה מעשירה ופותחת ראש!
פרדריק איש חדשנות, דיגיטל ואסטרטגיה, יועץ לארגונים ומותגים גדולים בארץ ובעולם. חוקר ומרצה לחדשנות, שינוי, דיגיטל, טרנדים וטרנספורמציה.