3000

נעם מנלה

חוקר את השפעת ההטכנולוגיה והרשתות השיתופיות על חדשנות עסקית וארגונית.

נעם מרצה לתואר שני בבית הספר למנהל עסקים במכללה למנהל ויועץ לארגונים מובילים במשק.

מאמריו התפרסמו ב: ידיעות אחרונות, דה מרקר, גלובס, YNET, אודיסיאה ועוד. חיבר שני ספרים: “הקוד היצירתי” ו- Play Unconventional Chess”.

לצפיה בנעם מנלה בתוכנית הבוקר

תקציר הרצאה מכנס אפוק טיימס

הרצאות וסדנאות

 

UPLOAD

UPLOAD - IS A SPARK THAT IGNITES A CHAIN REACTION OF NEW POSSIBILITIES AND IDEAS PREVIOUSLY UNIMAGINED מה משותף לאנשי צבא, חינוך, אנשי אקדמיה ומנהלים בחברות עסקיות? לכאורה כלום, תחומים שונים לחלוטין זה מזה. אבל למעשה כולם חווים תופעה דומה, לא מעט מהתפיסות הישנות שאיתן הצליחו קורסות במהירות לתוך עצמן. הם חוזרים ואומרים לי את אותו משפט: איך הם השתנו לנו? בצבא אלו החיילים המפונקים, באקדמיה אלו הסטודנטים השטחיים, בעולם החינוך אלו התלמידים חסרי הכבוד, בארגונים אלו העובדים שרוצים סגנון עבודה חדש ובחברות רבות מקטרים על כך שאפילו הלקוחות השתנו והפכו מודעים יותר. אבל ארגונים, הם לא משתנים. UPLOAD אינו…

 

הקוד היצירתי – הרצאה

נעם מנלה - ההרצאה מבוססת על ספרו של מנלה "הקוד היצירתי" שראה אור לפני כשנה בהוצאת ידיעות ספרים. הקוד היצירתי הוא תיאוריה ייחודית שהתגבשה לכדי ספר שמהווה היום חובה לסטודנטים לתואר שני במוסדות אקדמיים נחשבים. במהלך ההרצאה ייבחנו עבודותיהם של אמנים גדולים כמו מגריט, מורדילו, צ'רלי צ'פלין, הפרסומות היצירתיות בעולם. במפגש תבחן השאלה על אלו דברים אנו אומרים שהם יצירתיים ולמה. מה מקור היצירתיות? מדוע האבולוציה חננה אותנו בתכונה זו?  האם היא נרכשת או מתת אלוה כפי שסבר הפילוסוף קרל פופר? במסגרת ההרצאה ניגע גם בהשפעת מנגנוני היצירתיות שבנו על החלטות במגוון עולמות הפרסום והשיווק ונבחן כיצד מסרים אלה מתיישבים…