תפריט מובייל search

אליאב אללוף

הרצאות

מוח קונה, מוח מוכר


אם הייתם עוסקים שנים רבות בעבודת ייעוץ שיווקי דיגיטלי עם למעלה מ-100 מותגים מובילים בארץ ובעולם, גם אתם הייתם מזהים שיש לנו "שני מוחות": מוח קונה ומוח מוכר. רוב בעלי עסקים מתכננים איך למכור את המוצרים והשירותים שלהם, באמצעות המוח "המוכר": הידען, החכם, זה שמניח שאנשים הם הגיוניים, בוחנים את האופציות, שקולים. שהמוצר הטוב ביותר מנצח, שהלקוחות בסוף יבינו שאנחנו הכי טובים, ושתמיד כדאי להשוות את ההצעה למתחרה ולתת שיהיה ערך מוסף.

וכאן מתחילות הבעיות. כי בדרך כלל, לא כך אנחנו קונים, לא כך עובד המוח הקונה: זה שמחפש מה לא בסדר, איפה הבעיות, זה שקונה כי בא לו או כי זה עושה רושם על אחרים, זה שעובד בצורה לא הגיונית ולא ממש ברורה.

הרצאה קצבית, קולחת, שנפתח בסדרת דרך שאלות אינטראקטיביות שמטמיעות את הקהל בסיטואציה, מתובלת במחקרים וקייס סטאדיז, ומובילה אותנו לגילוי ולהבנה של איך לקוחות באמת חושבים, ואיך עובד (כנראה) המוח שקונה.

לקבלת הצעת מחיר להורדת תקציר ההרצאה
עתיד שירות הלקוחות


אם אנחנו רוצים לעשות הבדל בשירות הלקוחות שלנו, כדאי שנלמד מהחברות שעושות זאת הכי טוב בעולם: סטארבאקס, גוגל, AIRBNB, אמזון, ריץ-קרלטון, דיסני, האבספוט וזאפוס – ונלמד גם מכאלו שעושות את זה רע.

הרצאה פוקחת עיניים, שמציבה מראה מול המצב הנוכחי בשירות הלקוחות, ועל הקלות היחסית שבה אפשר לשפר אותו.

בלי השקעות מאסיביות בשדרוג סניפים, הטמעת טכנולוגיות מורכבות או אימון יקר של עובדים. ולא פחות חשוב – בלי סיסמאות נבובות וריקות מתוכן, או רעיונות אוטופיים שאי אפשר ליישם.
במקום לעשות שירות לקוחות "כי אין ברירה", נייצר חיבור בין המנהלים, החברה והעובדים, ושפה משותפת, ותראה שאפשר לייצר יתרון תחרותי בשוק, חסכון בעלויות והגדלת שביעות רצון לקוחות.

ולא פחות חשוב: הרצאה שתראה לעובדי שירות הלקוחות כמה הם חשובים לארגון, ותעניק להם דרייב לעשות את עבודתם בצורה הטובה ביותר.

לקבלת הצעת מחיר
אודות המרצה

אליאב אללוף הוא שותף-מייסד בקרן הון סיכון Follow [the] Seed, מרצה בנושאי שיווק דיגיטלי והתנהגות צרכנים, ובימים אלו עובד על כתיבת שני ספרים, אחד בנושא פיתוח עצמי, קריירה והצלחה, והשני – על יזמות, ניהול, שיווק, מכירות ואסטרטגיה. שניהם מבוססים על הטור הפופולארי שלו, "3 דברים שלמדתי השבוע".  בנוסף, שותף בסוכנות המשפיענים לייק אנד שר, הותיקה הפעילה בישראל, המפעילה למעלה מ-40,000 מובילי דעת קהל, ושעובדת עם 24 מתוך 50 המותגים המובילים בישראל, וביצעה למעלה מ-1,000 פרויקטים של שיווק באמצעות אנשים.

בעבר, ייעץ אליאב למותגי טבע תעשיות פרמצבטיקה, The Weather Channel האמריקאי, אושו אינטרנשיונל (הודו), אוניברסיטת סנטה מוניקה, אחד מהשותפים לפרויקט "הסוד" ועוד. לפני כן, אליאב הקים וניהל את "רהב מדיה חברתית" מקבוצת רן רהב תקשורת, שם טיפל בתקציבים כגון בנק הפועלים, ישראכרט, סטימצקי, קניוני עופר, מיני (BMW) ועוד. קודם לכן, הקים וניהל את פעילות המדיה החברתית של העיתון גלובס. בעבר, שימש בתפקידי שיווק ופיתוח עסקי בכירים בחברות הייטק שונות, לרבות קומברס ואקסיס מובייל.

אליאב בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת שפילד, באנגליה ותואר שני במנהל עסקים מבית הספר רקאנטי למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב וקלוג סקול אוף מנג'נמנט באוניברסיטת נורת'ווסטרן. מתגורר במושב בית הלוי, שבעמק חפר.

לקבלת הצעת מחיר
whatsapp