search

פרופ׳ יורם יובל

פסיכיאטר, חוקר מוח ואיש תקשורת

הרצאות

איך להיות מאושר בשיעור אחד


כולנו רוצים להיות מאושרים, אבל מה שהופך אנשים למאושרים הוא לא מה שחשבנו.

מה ההבדל בין אושר להנאה? האם אושר הוא חוויה או פעולה? מתי האהבה תהפוך אותנו למאושרים? ואיך האושר מקודד במוח?

בסדרה ששודרה בערוץ 2, “איך להיות מאושר בשישה שיעורים”, הביא פרופ’ יובל את מיטב התובנות המדעיות על הדרך אל האושר. התחום מתחדש בקצב מסחרר, ובהרצאה זאת חוזר פרופ’ יובל אל הנושא האהוב עם כלים מעודכנים, שיעזרו לנו להיות מאושרים יותר.

לקבלת הצעת מחיר

לא מחכים לאריאלה


מה קובע מי יצטיין במקום העבודה? האם המוכשרים מצליחים, או שיש תכונות אחרות, חשובות הרבה יותר? האם ישנןדרכים מדעיות לשפר את המזל? מה מאפיין אנשים שהצליחו כמו בגין, צ'רצ'יל, מייקל ג'ורדן וסטיב ג'ובס? מה סודם של אלה שמתקדמים במקום העבודה? ומהי בכלל הצלחה? לעשות קריירה מרשימה, להרוויח הרבה כסף, להיות שם דבר בתחומך, או אולי להקים משפחה מאושרת? האם לכל אחד מאתנו יש ייעוד בחיים?

בהרצאה מרתקת זו מביא פרופ' יובל את מיטב התובנות שיש למדע להציע בנושאי הצלחה מקצועית והגשמה עצמית, ומתמודד עם שאלות אלו מנקודת מבטמ חקרית,פסיכולוגית וחברתית.

לקבלת הצעת מחיר

אושר כמפתח למצוינות וחדשנות


מנהלים ועובדים מאושרים הם פרודוקטיביים, יצירתיים ומצליחים יותר. אבל מה קובע את רמת האושר במקום העבודה ובחיינו בכלל? השאיפה לאושר מאפיינת את בני האדם בכל הזמנים ובכל המקומות. במשך אלפי שנים עסקו בה וכתבו עליה פילוסופים, אנשי דת ומשוררים. רק לפני כמה עשרות שנים החל המדע המודרני לשאול גם הוא את השאלה "מה עושה אנשים מאושרים?" ועכשיו הגיעו התשובות.

האם ניתן להגדיל את אושרם של עובדים, גם מעבר לבונוסים ולרכב הצמוד? וכיצד עושים זאת? האם יש אנשים שנולדו להיות מאושרים? מדוע הפראיירים לא מתים, והאם אפשר ללמוד – ואפילו ללמד – איך להיות מאושרים? הרצאה מרתקת, מלאת ידע, תובנות ותשובות מפתיעות לשאלות אלו.

לקבלת הצעת מחיר

המנהל כמטפל


המנהל החדש אינו רק בוס –עליו להיות גם מקור לתמיכה והדרכה, דמות שמזדהים איתה, ולפעמים גם איש סוד. מנהלות ומנהלים מצליחים הם אלה שיודעים לחשוף את הפוטנציאל הייחודי הגלום בכל אחד מן העובדים שלהם, לגייס את המוטיבציה שלהם, לשחרר את היצירתיות שלהם, ולעזור להם להגשים את עצמם בצורה מיטבית במקום העבודה וגם מחוץ לו.

מה ניתן ללמוד מעולם הטיפול הנפשי על מנת לשפר את מערכות היחסים בין מנהליםלעובדים?

בהרצאה זו, הכוללת תובנות פסיכולוגיות וסיפורים מחדר הטיפולים, מלמד פרופ' יובל את שומעיו כיצד לא לקבל "אפס ביחסי אנוש". הוא מסביר בשפה מובנת וברורה על העברה, השלכה, הנעה, הזדהות, גבולות ואמפתיה, מלמד כיצד לנהל קונפליקטים ואף מגלה את סוד הסיום הטוב.

לקבלת הצעת מחיר

אודות המרצה


פסיכיאטר, חוקר מוח ופסיכואנליטיקאי מוביל בתחומו. מרצה בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים וחבר באגף רפואת המוח של הדסה עין כרם. מחברם של רבי המכר 'סערת נפש' ו-'מה זאת אהבה'.

פרופ' יובל הגיש והיה יועץ מדעי לסדרות הטלוויזיה (קשת): "איך להיות מאושר בשישה שיעורים", "איך להצליח בשישה שיעורים", ו"משפחה מאושרת בשישה שיעורים". בנוסף הוא מנחה שנים רבות את תכנית הראיונות המצליחה 'שיחת נפש' בטלוויזיה החינוכית ובערוץ 8.

הכשרתו הרפואית והמדעית, תחומי הידע בהם שולט, ויכולתו ללמד נושאים מדעיים מורכבים בשפה מובנת לכל ועם הרבה הומור, הפכו את פרופ' יובל למרצה מרתק ומבוקש בארץ ובעולם.

לקבלת הצעת מחיר

לקוחות שהמרצה היה אצלם

whatsapp