search

פרדריק בלסן

חוקר חדשנות, דיגיטל, טרנדים והתנהגות צרכנית

הרצאות וסדנאות

?NOW WHAT


איך מתמודדים ארגונים, מותגים ואנשים עם התקופה המאתגרת ביותר שידענו, ולאן הולכים מכאן? הרצאה על חדשנות, יצירתיות, מגמות וטרנדים במציאות החדשה.

אנחנו בתקופה מטורפת ומרתקת. האנושות עברה שיבוש בקצב ובעומק שלא ידענו בעבר. אבל, התקופה הזאת מביאה עימה גם גל של יצירתיות, חדשנות ותפיסות עולם חדשות.

חברות, ארגונים ומותגים מאמצים פרוטוקולים חדשים, הרגלים חדשים ורעיונות חדשים שמשנים את הדרך בה אנחנו צורכים, חיים ומתנהלים.

אתם מוזמנים להרצאה קצבית ומעוררת מחשבה על חדשנות, יצירתיות, מגמות וטרנדים במציאות החדשה.

בגלל קצב העניינים זוהי הרצאה אורגנית המתעדכנת על בסיס יומי. כיצד חברות מתנהלות? כיצד אנשים מתנהגים?

אילו טכנולוגיות ורעיונות ישארו איתנו גם אחרי? אילו מהלכים והחלטות מעניינות לוקחים מנהלים? כיצד שווקים משתנים? מי מפסיד ומי מרוויח בגדול?

מה קורה עכשיו ומה יקרה (אולי) מחר? ובכלל….לאן הולכים מכאן?

אתם מוזמנים להצטרף למסע.

לקבלת הצעת מחיר להורדת תקציר ההרצאה

THE EXTRA MILE


כשחדשנות פוגשת שירות

אנחנו כבר לא מתרגשים משירות טוב, גם אם הוא טוב מאד, אנחנו מתרגשים מהאקסטרה מייל. הצעד הנוסף. זה שקורא תיגר על הקיים ומשבש את מה שהכרנו בשירות.

עיצוב השירות הוא תהליך מאתגר שחשוב לפצח ולפתח בכדי לעמוד בקצב התחרותי.

הלקוחות תובעניים יותר, הטכנולוגיה מאפשרת יותר ושחקנים חדשים שוברים פרדיגמות ומאמצים תפיסה רלוונטית יותר לעידן הנוכחי.

הרצאת האקסטרה מייל היא על מפגש בין חדשנות ושירות. על מגמות וגישות בולטות המאותתות שהן כאן להישאר. כל אחת מהגישות יכולה להשתלב בשירות הנוכחי שלכם או לעצב אותו מחדש.

בהרצאה שזורות דוגמאות מעוררות השראה של מותגים וחברות שעשו טרנספורמציה בשירות, יצרו מהלכים חדשניים ויצירתיים, קראו תיגר על הקיים והלכו עוד צעד אחד קדימה מכולם. מהטוב למצוין. והמצוין לאקסטרה מייל.

לקבלת הצעת מחיר

כלכלת המצפון - המצפון כמנוע לחדשנות


מסתבר שלהיות טוב, זה טוב לעסקים. וזה טוב לכולם. גם לצרכנים, גם לחברות וגם לסביבה. למה? כי פיתחנו מצפון. ומצפון הוא הדבר הבא.

כלכלת המצפון מייצגת טרנד גדל והולך של מותגים, מודלים עסקיים, סטארט אפים, מוצרים ושירותים חדשים הנשענים כולם על העובדה שהיום אכפת לנו יותר מתמיד. אכפת לנו מהסביבה, אכפת לנו מהחיות, אכפת לנו מאוכלוסיות חלשות, פשוט אכפת לנו מהעולם. האם זה פשוט אופנתי? האם זה IN להיות פוליטיקלי קורקט? זה לא משנה. זה עובד. ובגדול.

כלכלת המצפון מייצרת פרספקטיבה חדשה ומחוללת חדשנות עם ערך מוסף, בידול רלוונטי ויתרון תחרותי. היא מוסיפה מימד נוסף לפעילות ולאסטרטגיה של חברות וארגונים. בהרצאה זו נצא למסע מעורר מחשבה והשראה ברחבי העולם ונלמד על הדרך שבה כלכלת המצפון משנה את העולם תוך יצירת ורטיקלים חדשים, באקדמיה, במרכזי הפיתוח, במיזמים חדשניים ובמהלכים שיווקיים זוכי פרסים. כלכלת המצפון כבר כאן. וכולם מרוויחים. WIN WIN WIN. תצטרפו למהפכה?

לקבלת הצעת מחיר להורדת תקציר ההרצאה

BRANDS 3.0


שמתם לב מה קרה? אנשים השתנו, התקשורת השתנתה, ערוצי השיווק השתנו, השיח השתנה, האמון השתנה ויחד עם השינויים הללו השתנתה מערכת היחסים בין מותגים ואנשים. וזה משנה הכל. את איך שמותגים מדברים, את מה שמותגים עושים ואת מה שמותגים מייצגים.

זהו עידן בו פלטפורמות דיגיטליות מאפשרות הפצת רעיונות ותפיסות חדשות, שיח אחר והעדפות אחרות.

אתם מוזמנים לסדרה בת שלושה מפגשים על אנשים ומותגים בעידן החדש.

.SAY.DO.BELEIVE

סדרה מעוררת מחשבה והשראה על השינוי של האנשים בתפיסת מותגים ואיך מותגים מתמודדים עם השינויים הללו.

במפגשים יוצגו CASE STUDIES מודלים עסקיים וטכנולוגיות ממגוון רחב של קטגוריות, מותגים, חברות ומהלכי דיגיטל.

הסדרה מתאימה למחלקות שיווק ותקשורת בארגונים גדולים.

מבנה : 3 מפגשים של שעה וחצי.

פרק ראשון SAY :

זהו מפגש על פרסום, תקשורת שיווקית ואסטרטגיה פרסומית.  במפגש זה נדבר על מה, איך ואיפה מותגים מתקשרים היום עם הקהלים שלהם,  מה מותגים עושים בכדי שיקשיבו להם בעידן בו פרסום כבר לא מדבר לאנשים, מהם המסרים הרלוונטיים לעידן הזה, כיצד הפרסום השימושי יצר קשב חדש, כיצד מותגים מושכים יחסי ציבור והד ברשת, מי הם יוצרי התוכן החדשים ומהו כוחו של תוכן גולשים ו CROWD SOURCING , כיצד מותגים יוצרים הבטחה שיווקית רלוונטית ומבודלת ומהו מיצוב נכון לעידן ולאנשים החדשים.

פרק שני DO :

 .THE BRAND EXPERIENCE כי לדבר זה כבר לא מספיק.

בטח לא בעידן הזה. צריך גם לדעת לעשות. במפגש זה נדבר על חווית המותג, על איך מותגים יוצרים היום חוויית שירות ושימוש שתתאים לצפיות והסטנדרטים שהציבו הצרכנים והמתחרים החדשים. נכיר מותגים שהם GAME CHANGERS ויצרו חוויה חדשה, נבין את חשיבות הרספונסיביות, מהירות ודרך התגובה של מותגים, מהי פרסונליזציה מהדור הבא ואיך כל שימוש, מפגש, תהליך ומגע עם הצרכן – יכול לעשות את ההבדל.

פרק שלישי BELIEVE :

הפרק האחרון הוא דיון על ערכים וחשיבותם לצרכנים של היום.

 כן, פיתחנו מצפון. היום אכפת לנו יותר מתמיד ממי אנחנו קונים, במה מאמין המותג שבחרנו, כיצד הוא מתייחס לסביבה, לחברה ולעובדים.

כיום, חשיבה ערכית מוסרית היא אסטרטגיה לכל דבר.

במפגש נראה כיצד החלטות ערכיות רעות יכולות לגרום לנזק שמתחיל ברחבי הרשת ונגמר בשורה התחתונה. נבין כיצד השתנה האמון בין צרכנים למותגים וארגונים ונכיר מודלים עסקיים ושיווקיים חדשים הנשענים על כלכלת המצפון.

לקבלת הצעת מחיר

אודות המרצה


איש דיגיטל, קריאטיב ואסטרטגיה, יועץ לארגונים ומותגים בארץ ובעולם. חוקר ומרצה בתחומי החדשנות, שינוי, דיגיטל, טרנדים והתנהגות צרכנים ומרצה מבוקש בארץ ובעולם.

לקבלת הצעת מחיר

לקוחות שהמרצה היה אצלם

whatsapp