search

מוטי קריסטל

מומחה בינלאומי לניהול מו"מ ויישוב סכסוכים

הרצאות וסדנאות

אסטרטגיות בניהול מו"מ מנצח


כולנו מנהלים משאים ומתנים, עם כולם, כל הזמן. זה חלק בלתי ניפרד מהתקשורת היומיומית של כולנו עם הסביבה בה אנו פועלים (בעבודה, במשפחה, עם החברים). לכן, רכישת מיומנויות וכלים פרקטיים בניהול משא ומתן הם קריטיים להשגת המטרות שלנו בחיים. כולנו רוצים לסגור עסקה טובה לחברה, כולנו רוצים לשלם פחות על הרכב החדש, כולנו רוצים לקבל עוד שכר.

משא ומתן הוא מקצוע ניהולי לכל דבר ועניין. במציאות מורכבת, גלובאלית ודינאמית בה אנו חיים – מרובת אינטרסים, שחקנים, זירות  וממשקים – מנהלים, אנשי עסקים, דמויות ציבוריות וארגונים שלא יפתחו יכולת גבוהה לניהול תהליכי משא ומתן מורכבים יתקשו לשמר הישגים או להגיע לתוצאות טובות יותר.  בניגוד לסברה הרווחת, אין המדובר בכשרון מולד אלא במיומנות נרכשת שניתן לפתח ולהתמקצע. אין המדובר בדרך אחת נכונה לניהול משא ומתן (Manual)   אלא בפיתוח "חשיבת משא ומתן"™.

הרצאה מרתקת וחוויתית תפתח צוהר לעולמו של הנושא ונותן המקצועי ותיתן בידי השומעים את האפשרות  להסתכל על תהליכי משא ומתן בחייהם המקצועיים והאישיים, בצורה אחרת, תוך שילוב סיפורים ואנקדוטות מחדרי המשא ומתן, ברחבי העולם.

ניתן למקד ולהרחיב את ההרצאה בכל אחד מהנושאים הבאים לפי דרישה:

  • מחשיבה אינטואיטיבית לתהליך מנוהל – מבוא למשא ומתן מקצועי
  • פערים תרבותיים במשא ומתן מול סחר בחו"ל
  • לקחים ממשא ומתן לשחרור שבויים למשא ומתן עסקי
  • משא ומתן ומגדר ומה שביניהם
  • טכניקות שכנוע: מסע אל נבכי הנפש האנושית
  • משא ומתן עם דור ה Y

לקבלת הצעת מחיר

אודות המרצה


מוטי קריסטל,  Professional Negotiator  בעל מוניטין עולמי בייעוץ וליווי מנהלים בתהליכי משא ומתן מורכבים, בסקטור העסקי, בארץ ובחו"ל.  בעבר,  נמנה על צוותי המשא ומתן המדיניים וכיום מלווה גם תהליכי משא ומתן בעלי פרופיל ציבורי גבוה. בעל ניסיון מבצעי עשיר במשא ומתן משברי.

משמש כפרופסור מן המניין בביה"ס המוביל למנהל עסקים במוסקבה (SKOLKOVO), מרצה למשא ומתן, בביה"ס הבינלאומי ובתכנית המנהלים של המרכז הבינתחומי, הרצליה ובאוניברסיטאות מובילות באירופה ובארה"ב. כותב ומפרסם בנושאי משא ומתן בכתבי עת בינלאומיים ובתקשורת הישראלית.

לקבלת הצעת מחיר

לקוחות שהמרצה היה אצלם

whatsapp