search

דרור גלוברמן

עיתונאי, איש טכנולוגיה ומרצה בחסד

הרצאות וסדנאות

איזה פלא - בינה מלאכותית יוצרת (GenAI)


איך להפוך לארגון צומח ואדפטיבי בעידן של בינה מלאכותית?

איך לרתום את הבינה המלאכותית למטרות החברה או הארגון?

את הרכבת הזו אף עסק לא יכול להרשות לעצמו להחמיץ.

הבינה המלאכותית מאיצה, כלי העבודה החדשניים מתרבים במהירות, איתם מתעדכנות שיטות העבודה ומשתנים מודלים עסקיים.

כלי AI כבר מייצרים יתרון תחרותי לעסקים בכל מגזר: מסחר, תעשייה, שיווק, תקשורת, פיננסים, טכנולוגיה, נדל״ן ועוד. הם מייצרים תובנות, תכנים, תמונות ומצגות. כותבים הסכמים משפטיים ותוכנות. מאתרים לידים מדויקים למכירות ותומכים בלקוחות. מסננים מועמדים בגיוס ומשרטטים לעובדים מסלולי קריירה.

ארגונים שרוצים להישאר רלוונטיים, חזקים ומשוכללים יותר – חייבים להטמיע את כלי ה-AI  כשיטת עבודה וחלק מהיום יום הארגוני.

הפוטנציאל העסקי עצום, אבל גם הסיכון התחרותי. האם העסק שלך והעובדים שלך פתוחים לשינויים המתבקשים?

בהרצאה נסקור את החדשנות בתחום ואת השפעתה על מגזרים שונים, ונבנה ״גשר״ בין הטכנולוגיה לבין החשיבות שלה לעובדים ולארגון. בין הנושאים:

  • איך פועלת בינה מלאכותית ולמה היא כל כך דרמטית לארגון?
  • ההתפתחויות העדכניות בכלי בינה מלאכותית יוצרת, כמו ChatGPT, מידג'רני ואחרים.
  • היקף ההשפעה שלה על מגזרים שונים היום ובעתיד: סקירה ודוגמאות.
  • איך מתכוננים לשינויים התעסוקתיים שנגרמים כתוצאה מבינה מלאכותית?
  • מה הפוטנציאל של הטכנולוגיה הזו להועיל ולהזיק?
  • סכנות וההתמודדות עמן: שגיאות, הטיות, זכויות יוצרים.

אין צורך בידע מוקדם.

לקבלת הצעת מחיר להורדת תקציר ההרצאה

הצצה לעתיד - המדריך ל-2040


מתי מכוניות ללא נהג יכבשו באמת את הכביש? האם הרשתות החברתיות יפרקו את הדמוקרטיה? למה יש כל כך הרבה היכרויות וכל כך מעט מערכות יחסים? למה לא תהיה לנו ברירה אלא להשתיל הרחבות דיגיטליות במוח? האם הפקקים אי פעם ייגמרו? והאם הנכדים שלנו יוכלו בכלל לחיות בכדור הארץ?

‎בהרצאה מלאת אנקדוטות מרהיבות לצד תובנות עמוקות מציג דרור גלוברמן את העתיד בשלל תחומים כמו בריאות, תחבורה, מזון, יחסים ואת הדרכים המפתיעות והמרתקות שבהן טכנולוגיה וחדשנות משנות לנו את החיים כבר עכשיו.

גלוברמן, מגיש הפודקאסט "בזמן שעבדתם" בקשת 12, ״העתיד עכשיו" בגלי-צה״ל וכותב הניוזלטר הפופולרי "Skip Intro", מכיר מקרוב את העולם הטכנולוגיה ועוסק כבר שנים בהבנה שלו על החיים שלנו ועל איך הוא משנה אותנו כבני אדם בכל אספקט אפשרי.

לקבלת הצעת מחיר להורדת תקציר ההרצאה

הסודות של אלופי החדשנות


מה אתם והארגון שלכם יכולים ללמוד מהחברות החדשניות המצליחות בעולם?

לאורך שנים אפל, אמזון, גוגל ונטפליקס שומרות על מובילות עסקית בזכות היכולת לממש חדשנות מסוגים שונים, ולהמשיך לחדש ללא הפסקה.

בהרצאה, נבחן מקרוב כמה מהשינויים המרכזיים ומהקפיצות הדרמטיות, שאיפשרו לחברות הללו לעקוף מתחרים ולהוביל בתחרות המסחרית בעזרת חשיבה פורצת דרך ויכולת לקחת סיכונים מבחינה טכנולוגית, עסקית וניהולית.

לקבלת הצעת מחיר

מדוע אנחנו מפסידים


מאז ה-7 באוקטובר זה ברור לכל ישראלי: מדינת ישראל ממשיכה להפסיד בחזית הדיגיטלית. טיקטוק, טוויטר (X), פייסבוק או אינסטגרם. הרשתות החברתיות מהדהדות ומעצימות שמציגה את ישראל באופן שלילי כתוקפן, ומשפיעות על תפיסת המציאות של מיליארדים בעולם, ומצרה את חופש הפעילות הצבאי והדיפלומטי של ישראל.

למה מדינת ישראל מפסידה? מדוע הרשתות החברתיות מתוכננות להעצים את הנראטיב האנטי-ישראלי, ומי מרוויח מזה?

בהרצאה נסקור את המנגנונים הכלכליים, הפסיכולוגיים, התקשורתיים והטכנולוגיים שמולם גם האמת לא יכולה לנצח.

לקבלת הצעת מחיר

הקרב על תשומת הלב


אחרי שנים כעיתונאי ומרצה נלהב מהעולם הדיגיטלי, יצא דרור גלוברמן לחקור את החזית החשובה ביותר בעידן המודרני: המלחמה על תשומת הלב שלנו.

במהלך המחקר יצר סדרת סרטים דוקומנטרית עבור קשת 12, ובמהלכם אסף ידע ותובנות, סיפורים וכלי עבודה ממומחים עולמיים. עכשיו הוא חושף את הפנים האמיתיות של הרשת. מפייסבוק עד ווטסאפ, הרשתות החברתיות והאפליקציות מתוכנתות לנצל נקודות חולשה פסיכולוגיות ולמנוע מאיתנו להתנתק. הנוטיפיקיישנס, ההודעות הקבוצתיות, התראות ה"פוש", כולם מנצלים רגישויות אנושיות במטרה להסיט את תשומת הלב שלנו מקריירה, משפחה ופנאי – ולתרגם אותה לזמן שימוש ולרווחים של חברות המדיה הגדולות בעולם.

בהרצאה משועשעת וכנה מגלה גלוברמן את הטכניקות שהעולם הדיגיטלי מפעיל עלינו כדי לשאוב מאיתנו עוד שנייה ועוד דקה. הוא מודד את המחירים שלא האמנו שהם גובים מהיומיום שלנו, ומציע דרכים יעילות ופשוטות כדי להחזיר לעצמנו את השליטה במשאב הכי חשוב שנלקח מאיתנו: תשומת הלב שלנו.

הרצאת חובה לכל מי שמרגיש שסביבת העבודה שלו מתפקדת קצת פחות, שהמשפחה שלו קצת מתנתקת, ולמי שרוצה לחזור ולמקד את תשומת הלב שלו במה שחשוב לו באמת.

לא תרשו לעצמכם להתנהל אותו דבר אחרי שתשמעו את ההרצאה הזו.

לקבלת הצעת מחיר

אודות המרצה


דרור גלוברמן הוא מרצה, יוצר תוכן ואיש תקשורת.
מגיש הפודקאסט "בזמן שעבדתם" בקשת 12 ותוכנית "העתיד עכשיו" בגלי צה"ל, כותב הניוזלטר הפופולרי "Skip Intro".
מלמד במספר מוסדות אקדמיים ומייעץ לחברות סטארט-אפ. בעבר כתב ומגיש בחדשות 2. מרצה מבוקש על בני אדם בעידן הדיגיטלי בישראל ובעולם.
מנחה אירועים עבור חברות וארגונים, מסטארטאפים דרך ארגונים לאומיים ועד חברות רב-לאומיות.

צלם: שלומי פרי
לקבלת הצעת מחיר

לקוחות שהמרצה היה אצלם

whatsapp