תפריט מובייל search

יאיר שיינפלד

הרצאות וסדנאות

ניהול ומנהיגות ממסך הנייד


הצלחה עסקית מתמשכת נובעת תמיד מבחירת האנשים הנכונים, ומהחיבור עימם וביניהם.

מהפכת הניהול מרחוק שעד לאחרונה היתה נחלתם של מעטים, אינה פוסחת על מרבית החברות והארגונים ומנהלים רבים כמהים לענות לעצמם על שאלות המפתח:
• כיצד מטפחים את הפרט ומוציאים ממנו את המיטב בניהול מרחוק?
• איך בונים צוות מנצח שאנשיו כמעט ואינם נפגשים במרחב הפיזי?
• מהו הסוד לבניית וביסוס מנהיגות אישית, רותמת ומעצימה לאורך זמן?

בהרצאה עונה יאיר על שאלות אלה ואחרות, ומטפל באבני הבניין של ניהול מרחוק.
בתום ההרצאה יידעו המשתתפים כיצד לבנות ולנהל ישיבת צוות וירטואלית, איך להוביל פגישת חניכה ומשוב בוידאו, כיצד להניע, לעורר ולתחזק מחויבות והזדהות עם הארגון ומטרותיו גם כשהעובד מתנהל בעיקר מסלון ביתו.

בהרצאה מתייחס יאיר גם לסוגיות של ניהול זמן והגברת האפקטיביות האישית אל מול יצירה ושמירת גבולות המרחב האישי, ניהול משבר עם עובד בשיחת וידאו ומספק וחולק עם המשתתפים "טיפים וטריקים" ליצירת אווירת עבודה כייפית ומעוררת יצירתיות גם במרחב הביתי.

לקבלת הצעת מחיר
מחזון לתוכנית עבודה וניהול זמן


ניהול משאב הזמן הוא הדרך היחידה להביא לידי ביטוי את מה שחשוב לנו בחיים – בקריירה ובחיים האישיים.

ההרצאה מתחילה משיח על חזון אישי וערכים אישיים ומתקדמת לכללים פרקטיים וטיפים מעשיים לניהול מיטבי של הזמן. למשל: אני מחלק את הזמן שלי ל"זמן יקר" ו"זמן זול". בזמן ה"יקר" אני עובד ומייצר הכנסה/תוצאות, ב"זמן הזול" אני מבצע אדמיניסטרציה וכו'. כלל נוסף: אני מתכנן כל יום למשימות בחתך לו"ז – משנגמר הזמן שהקציתי למשימה אני עובר למשימה הבאה. כך ניהול הזמן נעשה אפקטיבי יותר. כלל נוסף: הצבת גבולות לזולת, לרבות "גזלני זמן" וכו'. ההרצאה מתחילה מאוד גבוה ויורדת הכי נמוך… עד רמת ניהול הזמן עם הילדים והפרדה בין זמן אישי לזמן עבודה.

משך המפגש – שעה וחצי.

לאורך קריירה בת למעלה מ-30 שנה בתחומים אלה, פיתח יאיר מתודות וכלים לניהול מיטבי של חווית הלקוח, תהליכי השפעה, הגדלת מכירות וניהול ממשקי הלקוח כמו גם בהקנייה ושיפור מגוון המיומנויות וההיבטים ההתנהגותיים הרלבנטיים.

תהליכי ההדרכה והליווי אותם מוביל יאיר מועברים באופן דינמי וחוויתי תוך קיום הפעלות ותרגילים רבים מחיי היומיום ועולם העבודה של המשתתפים.

לקבלת הצעת מחיר
עולם של מכירה היברידית


עולם המכירות חווה מהפכה.
דרכי פעולה מסורתיות הנשענות אך ורק על אינטראקציה פיזית כבר לא רלוונטיות ובתקופה מאוד קצרה נוצרו דרכי תקשורת חדשות המשלבות חדשנות טכנולוגית ומתודות השפעה מתקדמות על הלקוח ועל החלטותיו.
המציאות הנוכחית מצריכה הסתכלות אחרת, גישה רעננה, ידע מתקדם ובעיקר מיומנויות וכלי עבודה שונים.
עולם המכירה החדש מחייב אותנו להיות היברידיים. להיות גם וגם בכדי להגיע לתוצאות.
במפגש עמו, סוקר יאיר את היתרונות שבעבודה ההיברידית עם הלקוח ומקנה למשתתפים כלים חיוניים לטיפול ביותר לקוחות בפחות משאבים.
שיינפלד מלמד את המשתתפים את פילוסופיית המכירה ההיברידית, המשלבת בין המוכר והידוע לחדשני והנועז, כך שידעו כיצד ליישם את עקרונותיה בסביבת העבודה שלהם.

המפגש עוסק בין היתר בנושאים הבאים –
• מיפוי מגעי הלקוח בסביבת המכירה.
• קיט הפגישה ההיברידית וכיצד לבנות אותו.
• העצמת חווית הלקוח והאימפקט עליו באמצעות שילוב סרטוני וידאו ועזרים.
• כלי תיאום ומעקב חדשניים.
• הודעות טקסט ומיני וידאו-קליפים.
• חוקי הברזל של ניהול פגישה 1X1 בוידאו.
• ניהול פגישה רבת משתתפים במרחב הדיגיטלי

משך המפגש – שעה וחצי.

תהליכי ההדרכה והליווי אותם מוביל יאיר מועברים באופן דינמי וחוויתי תוך קיום הפעלות ותרגילים רבים מחיי היומיום ועולם העבודה של המשתתפים.
החומר המועבר הינו יישומי, מעשי ונמסר באופן המאפשר הטמעה מרבית בשטח.
את המפגשים ניתן לקיים בעברית, אנגלית וספרדית.

לקבלת הצעת מחיר
אודות המרצה

יאיר שיינפלד הינו מומחה בינ"ל לממשקי לקוח ולפיתוח עסקי ומשמש יועץ, מנחה ומדריך לארגונים רבים בארץ ובחו"ל בתחומי הניהול, המכירות, השרות והפיתוח העסקי.
מחברם של "רב מכר – יזמות. ניהול. מכירות" ו-"18 התובנות שכתבתי לילדי לפני כניסתם לעולם העסקים". (2016).

לקבלת הצעת מחיר
whatsapp