תפריט מובייל search

סיון קלינגבייל

עיתונאית כלכלית, מתמחה בשיווק ובפרסום גלובליים

הרצאות

צעדים בוני אמון בין המותגים לצרכנים: כך הפך האמון לכלי ניבוי הצלחה לעסקים


מתי איבדו הארגונים את היכולת לתקשר עם הלקוחות? האם גם היום יכול כל מוצר להצליח עם המיתוג הנכון? בהרצאה מרתקת מנתחת העיתונאית הכלכלית סיון קלינגבייל את הסדקים שנפערו בין המותגים לצרכנים ומראה איך אפשר לבנות את האמון מחדש – ולהצליח.

מה הקשר בין התור לקפה בחמישה שקלים, ההימנעות מחיסון הפוליו והכישלונות המהדהדים של מסעות פרסום יקרים? כולם מעידים על כך שמערכת היחסים בין הצרכנים למותגים השתנתה לבלי היכר, והדבר שהכי מאפיין אותה כיום הוא היעדר האמון. פעם רווחה התפיסה שהכל שיווק, וכל מוצר או שירות יכולים להצליח עם המיתוג הנכון. בדיוק כך הפך הבנק לחבר הכי טוב שלנו, נעלי הספורט היו סמל להשראה ואנשי עסקים היו מופת לחדשנות ומצוינות. כיום אנו עדים למגמה הפוכה, שרק הולכת וגוברת: רק לא שיווק, רק לא אנשים בחליפות שמנסים לגרום לנו להאמין שהם רוצים לשנות את העולם – ולא למכור, נניח.
בהרצאה מרתקת מנתחת העיתונאית הכלכלית הבכירה סיון קלינגבייל, את הסדקים הכלל-עולמיים שנפערו בין המגזר העסקי לבין הצרכנים, אלה שהובילו לאובדן היכולת לתקשר עם לקוחות, לשווק מוצרים ביעילות – ואפילו לשמר תדמית. האם זה מאוחר מדי? קלינגבייל מצביעה על דרכים לשיקום אמון הצרכנים, סוקרת דוגמאות מעוררות השראה לארגונים שהשכילו להשתנות ולצמוח מתוך המשבר, ומראה כיצד הפך האמון לכלי ניבוי להצלחה של עסקים.

לקבלת הצעת מחיר
אודות המרצה

סיון קלינגבייל היא עיתונאית כלכלית עורכת מגזין TheMarker לשעבר, בעלת בלוג ב"הארץ" ומגישת התוכנית "עושות חשבון" ותוכנית הבוקר היומית בערוץ 10 , מגישה את "סוגרים חשבון" בטלוויזיה החינוכית. מתמחה בשיווק ובפרסום גלובליים מתוך ליווי התחום במשך למעלה מ-15 שנה, בין השאר ככתבת השיווק והקמעונאות של "הארץ"/ TheMarker. בהרצאותיה משלבת קלינגבייל מחקרים מתחום השיווק והאסטרטגיה ומביאה דוגמאות רלוונטיות מעניינות לארגונים בארץ ובעולם.

לקבלת הצעת מחיר

לקוחות שהמרצה היה אצלם