תפריט מובייל search

סיון קלינגבייל

עיתונאית כלכלית, מתמחה בשיווק ובפרסום גלובליים

הרצאות

startdown – החומרים שמהם עשוי שירות טוב


מתי הפעם האחרונה התרגשתם משירות? מה יגרום לצרכנים לחזור שוב ושוב ואפילו להמליץ על עסקים? Big data? אולי פשוט הקשבה ואדיבות? בהרצאה מנתחת העיתונאית הכלכלית סיון קלינגבייל כיצד הפכו חווית הלקוח והשירות לגורם מכריע בהצלחה של חברות ומציגה מה הם החומרים מהם עשוי שירות טוב.

עד 2020 לקוחות יחליטו האם לרכוש את שירות, מותג או מוצר, לא על פי המחיר או איכות המוצר אלא על פי חווית הלקוח, כך קובע דו"ח של פירמת ראיית החשבון KPMG. ולא רק הם – סמנכ"לי שיווק בכל העולם משוכנעים כי שיפור השירות וחווית לקוח הם כיום הדרך האפקטיבית ביותר לשמר ולהביא לקוחות חדשים. או כפי שניסח זאת הפרשן הבכיר של AdAge: "בעולם של ניו מדיה – כל מפגש עם לקוח הוא ניו מדיה".
ואכן היום יותר ויותר עסקים מבינים שהדרך להצליח ולשגשג מבוססת על שירות טוב. אבל מעבר לססמאות נשארת השאלה הגדולה: מה הם החומרים מהם מורכב שירות כזה? האם בכדי ליצור חווית לקוח צריך להתמודד עם דרישות שלא ניתן לעמוד בהן או שבעצם לתת שירות טוב זה כמעט הכי פשוט בעולם.

בהרצאה מרתקת מנתחת העיתונאית הכלכלית הבכירה סיון קלינגבייל, את הסדקים הכלל-עולמיים שנפערו בין המגזר העסקי לבין הצרכנים, אלה שהובילו לאובדן היכולת לתקשר עם לקוחות, מציגה מחקר המשקף מה רוצים הצרכניים ומה עושה את ההבדל בין שירות טוב לרע. קלינגבייל מצביעה על דרכים לשיקום אמון הצרכנים ושיפור חווית הלקוח ומציעה כיצד לעלות את העסק על מסלול להצלחה.

לקבלת הצעת מחיר
אודות המרצה

סיון קלינגבייל היא עיתונאית כלכלית, מגישת התוכנית "עושות חשבון" ותוכנית הבוקר בערוץ 10. בעברה ערכה את מגזין TheMarker והגישה את התוכנית הכלכלית של החינוכית "סוגרים חשבון". קלינגבייל מתמחה בשיווק ובפרסום גלובליים מתוך ליווי התחום במשך למעלה מ-15 שנה, בין השאר ככתבת השיווק והקמעונאות של "הארץ"/ TheMarker. בהרצאותיה משלבת קלינגבייל מחקרים מתחום השיווק והאסטרטגיה ומביאה דוגמאות רלוונטיות מעניינות לארגונים בארץ ובעולם.

לקבלת הצעת מחיר

לקוחות שהמרצה היה אצלם

whatsapp