תפריט מובייל search

ד"ר תומר בקלש

פסיכולוג מומחה בהתנהגות צרכנים, חוקר מוח ושיווק

הרצאות

"עידן העומס קוגנטיבי" – information obesity


המהפכה הטכנולוגית שינתה את חיינו לבלי הכר. ' תרבות השפע' הביאה אתה את מגפת הדיכאון והחרדה. ה'רשתות החברתיות' הפכו אותנו לאנשים הבודדים ביותר בהיסטוריה האנושית. ה'עולם הסלולרי' מעמיס עלינו כמויות מידע שאינן ניתנות לעיבוד ומעכב תהליכי קבלת החלטות.

נראה ש'עידן הידע' הופך לנגד עיננו ל'עידן העומס הקוגניטיבי'. מאבדים את חוט המחשבה? מתקשים לקבל החלטות? מגיבים למצבים באופן אוטומטי? בודקים הודעות באופן בלתי רצוני כל מספר דקות? עושים כמה דברים במקביל? שוכחים דברים? כנראה שאתם סובלים מעומס קוגניטיבי ואתם לגמרי לא לבד!  האנושות כולה סובלת מהשמנת יתר של מידע (Information Obesity) ונמצאת על סף קריסת מערכות. אנו נדרשים לשדרג עצמנו לעולם החברתי-טכנולוגי המשתנה, לפני שיהיה מאוחר מדי.

בעשור האחרון עשה המחקר המדעי צעדים גדולים בהבנת המבנה הקוגניטיבי של המוח האנושי.

בהרצאה זו יוצגו ממצאי המחקר האחרונים מתחומי חקר המוח והפסיכולוגיה ויוצעו כלים יישומיים שיסייעו לכם לנהל חיים נורמטיביים בעידן העומס הקוגניטיבי.

לקבלת הצעת מחיר
'המוח הקונה' – כיצד שוטפים לנו את המוח


הרצאה זו עוסקת בתרבות הצריכה המעצבת במידה רבה את חיינו. היא מהווה שיקוף מקסים, משעשע ולפעמים מביך של מי אנחנו באמת.

בין אם אתם רוצים להשפיע על אחרים (על המחשבות, הרגשות, התפיסות והעמדות שלהם), או פשוט להבין טוב יותר את תעלומת ההתנהגות האנושית, הרצאה זו נועדה לכם.

היא תשנה את אופן ההסתכלות שלכם על מוצרים, מותגים ועל עצמכם, כך שלעולם לא תתבוננו שוב בהתנהגות שלכם – או בהתנהגותם של הסובבים אתכם – באותה הצורה.

לקבלת הצעת מחיר
'ד"ר מוח' – מהפיכת חקר המוח בגובה העיניים


הרצאה זו לוקחת את הקהל למסע מרתק אל תוך המוח שלהם.

באמצעות שפה פשוטה ונגישה מציג ד"ר תומר בקלש סיפורים מקו החזית של חקר המוח. בהרצאה נסקרים המחקרים והמושגים המרכזיים,המעצבים במידה רבה את הידע הקיים כיום אודות מוח האדם (ידע שמרביתו נצבר בעשור האחרון בלבד, הודות לפיתוחים טכנולוגיים בתחום). ד"ר בקלש מגולל את סיפור המחקר שלו (שערך כעשור), ומוציא את הקהל השומע להרפתקה מופלאה אל ה"קופסא השחורה" של כולנו.

כמו מדריך במסע, המכיר לנו דברים שלא ידענו כלל על קיומם, תומר מצייד אותנו במשקפיים חדשים שדרכם נוכל להתבונן בדברים הרגילים באופן לא רגיל.

לקבלת הצעת מחיר
אודות המרצה

ד"ר תומר בקלש הוא פסיכולוג בעל התמחות בהתנהגות צרכנים וחוקר בתחום הנוירו-שיווק (חקר המוח והשיווק). במחקריו, המבוססים על שימוש ב- fMRI (מיפוי תפקודי של המוח), הוא בוחן את השפעתן של פרסומות על מוחותיהם של צרכנים.

תומר הינו בעל ותק של 15 שנים כמנהל מחקר ואסטרטגיה במשרדי פרסום מובילים בישראל, וחוקר בעל שם עולמי בתחום ה- Neuro-marketing.

לקבלת הצעת מחיר

לקוחות שהמרצה היה אצלם

whatsapp