* * * *
טלפון משרד: 09-9559577
דן פפיאר
העתיד כבר כאן. כיצד יראה העולם הדיגיטלי שיגדיר מחדש את כל מה שאנחנו מכירים – כסף, עבודה, חברים ואפילו אהבה.
הרצאה מעשית על ניהול זמן ומשימות בעידן הדיגיטלי.
אריק רייזר
בהרצאה מראה אריק את ההשלכות של כניסת המכונות החכמות לסביבת העבודה, השינויים באקוסיסטם הארגוני, התנהלות המנהלים והעובדים ומה נדרש מהארגון על מנת להיערך.
רונן גפני
מני ברזילי
אנחנו עסוקים. כל הזמן עסוקים. וכיוון שלהיות עסוק הפך להיות סמל סטטוס, אנחנו גם דואגים שכולם מסביבנו ידעו שאנחנו עסוקים. האנשים המצליחים בעולם עושים משהו אחרת. יש להם שיטה פשוטה שעובדת.
פרדריק בלסן
הרצאת האקסטרה מייל היא על מפגש בין חדשנות ושירות. על מגמות וגישות בולטות המאותתות שהן כאן להישאר.
איך מתמודדים ארגונים, מותגים ואנשים עם התקופה המאתגרת ביותר שידענו, ולאן הולכים מכאן? הרצאה על חדשנות, יצירתיות, מגמות וטרנדים במציאות החדשה.
כאשר הדיגיטל הגיע למקום העבודה: אז איך ממשיכים לנהל כאשר השליטה על תהליכי העבודה הופכים להיות מורכבים במיוחד? איך מעצבים את סביבת העבודה העתידית?
זהו עידן בו פלטפורמות דיגיטליות מאפשרות הפצת רעיונות ותפיסות חדשות, שיח אחר והעדפות אחרות. אתם מוזמנים לסדרה בת שלושה מפגשים על אנשים ומותגים בעידן החדש.
כל מה שכדאי לדעת על בינה מלאכותית, מציאות רבודה, טרנדים טכנולוגיים והאופן שבו הם ישנו את חיינו.
גיא לרר
במצבים מאתגרים כמו ימים אלו, מדגים לרר הלכה למעשה על כוחן של הרשתות, על ויראליות, סיפורים רלוונטיים, יוזמה ואחריות אישית.
יאיר שיינפלד
בתום ההרצאה יידעו המשתתפים כיצד להניע, לעורר ולתחזק מחויבות והזדהות עם הארגון גם כשהעובד מתנהל בעיקר מסלון ביתו.
דרור גלוברמן
בהרצאה משועשעת וכנה מגלה גלוברמן את הטכניקות שהעולם הדיגיטלי מפעיל עלינו, מודד את המחירים שלא האמנו שהם גובים מהיומיום שלנו, ומציע דרכים יעילות וכלי עבודה פשוטים במטרה להחזיר לעצמנו את השליטה בתשומת הלב.
ניהול משאב הזמן הוא הדרך היחידה להביא לידי ביטוי את מה שחשוב לנו בחיים – בקריירה ובחיים האישיים.
המציאות הנוכחית מצריכה הסתכלות אחרת, גישה רעננה, ידע מתקדם ובעיקר מיומנויות וכלי עבודה שונים.
אסף כץ
איך אפשר לערער הנחות יסוד ברמה היומיומית? והאם בכלל אפשרי להתכונן לבעיות שעדיין לא נוצרו? (ספוילר: כן)
כמעט בכל תחום יש צורך לדעת איך לנסח מסר ויראלי. אבל מה הופך יחידת תוכן לויראלית?
אליאב אללוף
אם אנחנו רוצים לעשות הבדל בשירות הלקוחות שלנו, כדאי שנלמד מהחברות שעושות זאת הכי טוב בעולם..
עדי ניניו גרינברג
הצצה מרתקת לטכנולוגיה שתאפשר בעתיד הלא רחוק לילדינו לקנות דירה בכוכב אחר.
מתי מכוניות ללא נהג יכבשו באמת את הכביש? האם הרשתות החברתיות יפרקו את הדמוקרטיה? למה יש כל כך הרבה היכרויות וכל כך מעט מערכות יחסים?
אסף לוין
כל אחד יכול להגיע ל"ירח" שלו. אנחנו רק צריכים להאמין שאנחנו יכולים ולמצוא את המשוגעים שילכו איתנו.
תום אבן
מה הקשר בין מדבקה של זבוב בשירותים לחיסכון של 50% בהוצאות הניקיון?
אלעד גולדנברג
אנחנו על האתר ונשארים באתר. איך ניתן לפתוח לכל מוצר ערוץ לרכישה און ליין?
אם הייתם עוסקים שנים רבות בעבודת ייעוץ שיווקי דיגיטלי עם למעלה מ-100 מותגים מובילים בארץ ובעולם, גם אתם הייתם מזהים שיש לנו "שני מוחות"..
ג'ורדי
"התחל היכן שאתה נמצא. השתמש במה שיש לך. עשה מה שאתה יכול" – ארתור אש.
המפתח להצלחה ביישום חדשנות ושבירת מוסכמות.
עידו סולומון
הקמעונאות כמו שהכרנו אותה גוססת . זו הרצאה שרלוונטית לכל מי שרוצה לזהות את המגמות ודווקא להבין את הפוטנציאל שבלפעול הפוך.
אביב פרנקל
מהפכת הרכבים האוטונומיים, תדמה בעוצמתה למעבר של האנושות מרכיבה על סוסים לרכב ממנוע.
הצצה לעולם אלוגריתמי של התנהגויות ידועות מראש.
לאונרד ברודי
הרעיון של מחלקת חדשנות בחברה שצריכה לייצר או לשמור על הובלה בעידן הנוכחי הוא שגוי ומונע מחברות להגיב בהתאם לנדרש בעידן הנוכחי. מה הלאה? השכתוב הגדול. THE GREAT REWRITE. זה מה שזה.
מולי שגב
הרצאה עם תובנות לא שיגרתיות שהצליח לזקק מנהל לא שיגרתי כמו מולי שגב על רלוונטיות ויצירתיות , בעידן שבו כולם מרגישים עצמם טאלנטים וצרכנים שממצים טרנדים כל שבוע.
סיון קלינגבייל
סדקי האמון שנפערו בין מותגים לצרכנים, הם תוצר של תודעה צרכנית עולמית חדשה. הבשורות בהרצאה של סיון הן, שחברות שידעו לשים דגש על השבת האמון הצרכני, יזכו למנוע הצמיחה הכי טוב שיכלו לבקש.
נעם מנלה
הזרימה הדיגיטלית שסוחפת ארגונים. Be Water הוא לא עוד שם של הרצאה, מדובר בתפיסת עולם המציעה זוית אחרת.
ד"ר עו"ד נמרוד קוזלובסקי
בינה מלאכותית מאפשרת לדעת עלינו הכל, לדרג אותנו ולהכין תחזיות על כל אחד מאתנו שיגדירו מה הזכויות הצרכניות והאזרחיות שלנו. הרצאה על עתיד צפוי מראש
ד"ר תום רן
העתיד כבר כאן. הרצאתו של חוקר כריזמטי ומדליק המאפשרת הצצה קסומה לעולם המרתק שבו טיפת מים אחת מכילה טריוליוני מחשבים ומשנה חיים
כלכך חיכינו לבינה המלאכותית ועכשיו שהיא כבר תכף כאן, כולנו מרגישים מאויימים. אז איפה היתרון האנושי ומה אנו יכולים לעשות בכדי להתכונן לעתיד.
המתקפה על תשומת הלב שלנו רק החלה ואנחנו כבר אבודים. מה המחיר שאנחנו משלמים ואיפה האג'נדה והמטרות שלנו בתוך כל הבליץ הזה.
אבי כץ
מפגש אישי עם מי שמכיר מבפנים את המשמעויות של ניהול עסק מורכב בסביבה סופר תחרותית. מסייד COFIX בשיחה כנה.
אייל בירן
כולנו רוצים להפוך את המידע שנצבר בעסק לידע משמעותי בדרך להובלת שוק. הכל על התועלות והשימוש הנכון במפץ הגדול של הביג דאטה.
ד"ר אייל דורון
אנחנו טובים כשאין לנו ברירה. הקלפים התערבבו ויסתדרו מחדש, צריך להגיב מהר ולהיות ראשונים במבנה החדש שייווצר.
Space IL
בזוקה ג'ו צדק. SPACE IL באמת מתכוונת לטוס לחלל. מיזם חדשנות טכנולוגית אמיץ ופורץ גבולות בדרך להנחתת חללית ישראלית בירח.
פיתחנו מצפון ומסתבר שזה כלכלי. ממש כלכלי. הצצה לאפיק צמיחה עסקי מפתיע שבו כולם מרוויחים – הסביבה, הצרכנים והעסקים.
בהרצאה נבין ביחד את הדרכים שמצאו אנשים מצליחים ויוצאי דופן ללמוד כל הזמן, בהנאה גדולה ובתוך לו"ז מלחיץ ועמוס ואיך להמציא את עצמנו קצת מחדש , כפרט וכארגון.
עד כמה אנחנו מבינים את הסכנות שיש לנו כאדם פרטי וכחברה בעולמות הסייבר? הרצאה כיפית וחכמה עם מקרים אמיתיים שרלוונטיים לכולנו.
ד"ר ליאור צורף
זהו עולם של ידע אינסופי. אז מתי השתמשת בכדי להתקדם? הכול אודות חכמת ההמונים שמשדרגת את המוח שלך.
יש בתקופה הזאת הרבה דברים שיכולים לעורר השראה, לגלות את עצמינו, להפתיע את עצמנו. יש לנו הזדמנות, דווקא עכשיו
ברגע זה ממש יזמים חסרי ניסיון עובדים על מוצרים שישנו את חיינו. אז מה אפשר ללמוד מהם ומה צריך לעשות בשביל לשמר מובילות בעולם משתנה?
זה הפחד הכי גדול שלנו. שיתקפו אותנו או העסק שלנו ברשתות. זוהי כרוניקה של אנרגיה חסרת מעצורים שהתוצאות שלה יכולות להרוס בשעות עשייה של שנים.
צמרת פירסט
״ניצחון סוחף בעסקים ובעשייה הוא יעד נפוץ. אבל מה באמת דרוש לעשות בכדי להגשים חלומות? הרצאה שהיא השראה עסקית מעוררת.״