תפריט מובייל search

הרצאות

עיצוב לשינוי התנהגות


עיקרון ה-Nudge הוא תחום חדשני זוכה פרס נובל לכלכלה החושף את הכוחות הפסיכולוגיים הסמויים המשפיעים על ההחלטות שלנו

חברת אופניים הולנדית חיפשה דרך למזער את הנזקים הנגרמים למוצרים בעת המשלוח. הפתרון? הם עיצבו את אריזת האופניים כך שתראה כמו זו של ארגז טלוויזיה, וכך גרמו לשליחים לחשוב שמדובר בחפץ יקר ושביר. התוצאה: ירידה של 80% בנזקים. כך גם זבוב אחד שהונח בשירותי גברים, מזער בחצי את הוצאות הניקיון וברק אובמה הצליח להביא לשינוי משמעותי של תזונת מתבגרים בארה"ב.

אז מה יש בשיטה הזו שפותחה ע"י שני כלכלנים ב 2008 ומאז גורמת למדינות רבות לגייס אנשים שעובדים לפיה לטובת שיפור חיי האזרחים?

נאדג׳ מוצלח מניע אנשים אל פעולות טובות יותר – החל מעידוד לאכילת מזון בריא ועד להפחתת תאונות דרכים. בואו לגלות איך לעצב את רצף קבלת ההחלטות של המשתמשים שלכם וללמוד כיצד לשפר את חוויית המשתמש במוצרים דיגיטליים ופיזיים.

תום הנפלא מלמד בהרצאה את עקרונות החשיבה ומציג סט הכלים לשינוי התנהגות, ליישום קל בעבודה ובחיים הפרטיים.

תום חוויתי , כייפי ומהנה ומאפשר לכל אחד להתחבר מיד לקסם של הנאדג'.

לקבלת הצעת מחיר
אודות המרצה

מעצב חוויית משתמש, בוגר בצלאל, חוקר את מקום הפסיכולוגיה במוצרים דיגיטליים וכיצד אפשר לשפר את העולם שסביבנו באמצעות עיצוב.

לקבלת הצעת מחיר
whatsapp